INTREBARI FRECVENTE
O echipa de profesionisti instruiti si angajati de catre CleaningSolutions vor curata imobilul dumneavoastra. Echipa de lucru va fi formata din 2 sau mai multe persoane, in functie de suprafata si de gradul de complexitate al curateniei solicitate. Garantam ca angajatii nostri nu vor manca, bea, fuma si nu vor folosi aparatura din incinta si nici obiectele dvs. personale, in timp ce se afla in spatiul dvs.
Fiecare echipa lucreaza sub indrumarea unui coordonator. Toti angajatii nostrii sunt persoane de incredere, testate de noi de-a lungul timpului si fara cazier.
In general, echipa de curatenie CleaningSolutions pune la dispozitie toate echipamentele si solutiile de curatare profesionale.
Rapiditatea cu care se deterioreaza un spatiu in care se desfasoara activitati umane depinde, in primul rand, de numarul de personal care activeaza in acel spatiu. in functie de nevoile specifice clientului, de resursele disponibile, vom determina impreuna cu dvs. necesarul de personal si frecventa pentru totalitatea zonelor necesar a fi curatate.
Pretul total se va stabili in functie de anumite criterii cum ar fi spatiul dvs, numarul de operatiuni necesare, timpul de executie, etc. Ne puteti contacta pentru o estimare gratuita si pentru a stabili o intalnire cu unul din reprezentantii firmei. La finalul intalnirii, va vom comunica oferta personalizata, adaptata cerintelor si necesitatilor dvs.
Da, pentru contracte de curatenie regulate, un an de zile, pentru curatenii ocazionale (curatenie generala, curatenie de dupa constructor etc.), poate fi ad hoc.
Te rog sa ne transmiti un e-mail la adresa contact@cleaningsolutions.ro sau sa ne contactezi telefonic la unul din numerele din pagina de contact.
Pentru contractele incheiate in luna mai, beneficiati de o curatenie generala gratuita.
Factura poate fi trimisa sub format electronic sau predata in format fizic, pe hartie.
Plata pentru serviciile de curatenie efectuate se efectueaza prin virament bancar.